მუცლის გასახდომი დიეტა

მუცლის გასახდომი დიეტა

როგორ მოვიშოროთ მუცლის ზედმეტი ცხიმი? ეს არის კითხვა, რომელსაც ეძებს არანაკლებ რვა მილიონი ადამიანი გუგლის საშუალებით. ჩვენ დღეს განვიხილავთ ყველაზე ეფექტურ და ჯანსაღ დიეტას, რომელიც დაგეხმარება მუცლის ცხიმის მოშორებაში და არა მარტო მუცლის ცხიმის.

 შეგიძლიათ მუცლის ცხიმის დაკარგვა? რა თქმა უნდა კი. მაგრამ არა ექსკლუზიურად. არ არსებობს სავარჯიშოები, რომლებიც საშუალებას მოგცემთ დაწვათ ლოკალიზებული ცხიმი. სხეული არის ფუნქციური ერთეული, რომელიც ასრულებს ყველაფერს მთლიანობაში, როდესაც ჩვენ ვვარჯიშობთ, კალორიების ხარჯვა ვრცელდება მთელ სხეულზე.

რა იწვევს მუცლის ზრდას?

მუცლის ზრდას იწვევს არაჯანსაღი საკვების დიდი რაოდენობი მიღება, როგორიცაა:  

  • ჭარბი მარილის მოხმარება : რაც ასევე გულისხმობს შემწვარი და სხვა დამუშავებული საკვების მიღებას, როგორიცაა მზა საკვები.
  • ხელოვნური დამატკბობლები , მაგრამ არა მხოლოდ დამატებული შაქარი, არამედ ის პროდუქტები, რომლებიც შეიცავს მას, როგორიცაა ფუნთუშები ან სამრეწველო ნამცხვრები.

როგორ ვიკვებოთ მუცლის გასახდომი დიეტის დროს?  

ეს დიეტა შეიძლება კარგი იყოს შებერილობის შესამცირებლად (აქედან გამომდინარე იგრძნობ  მუცელში მეტ სიმსუბუქეს), თუ მას ვარჯიშთან და კალორიების დეფიციტთან ერთად შეუთავსებთ, ის დაგეხმარებათ მთლიანობაში ცხიმის დაკლებაში.

შეავსეთ მენიუ 9 საკვებით, რომლებიც რეკომენდებულია ამ დიეტაში

  1. კვერცხი , რადგან შეიცავს ქოლინს, აუცილებელ საკვებ ნივთიერებას, რომელიც მკვლევარების აზრით, „აჩერებს ვისცერული ცხიმის გენებს“, რადგან მისი ერთ-ერთი ფუნქციაა ნაერთების ამოღება, რამაც შეიძლება გამოიწვიოს ანთება.
  2. წითელი ხილი , მდიდარია ანტიოქსიდანტებით.
  3. ზეითუნის ზეთი და სხვა ჯანსაღი ცხიმები, როგორიცაა ავოკადო.
  4. პარკოსნები, ყავისფერი ბრინჯი, შვრია . საკვები, რომელიც მდიდარია ბოჭკოებით და ხელს უწყობს ნაწლავის ჯანმრთელობის გაუმჯობესებას.
  5. სოიო , თხილი ან თესლი , მცენარეული ცილის მისაღებად. 
  6. უცხიმო ხორცი , როგორიცაა ქათმის ან ინდაურის მკერდი.
  7. მწვანე ფოთლოვანი ბოსტნეული : კომბოსტო, კომბოსტო ან კალე, ბრიუსელის კომბოსტო, ნიახური…
  8. სმუზი , რომელიც შეიცავს ხილსა და ბოსტნეულს.
  9. სანელებლები, როგორიცაა დარიჩინი , ჯანჯაფილი და მუქი შოკოლადიც კი, რომლებსაც აქვთ ანთების საწინააღმდეგო თვისებები. 

“ნულოვანი მუცლის დიეტის” მენიუ მუცლის გასახდომად

1. საუზმის წინ გაისეირნეთ

ის აუმჯობესებს გულ-სისხლძარღვთა უნარს, ააქტიურებს ნივთიერებათა ცვლას და დაგეხმარებათ უფრო მსუბუქად იგრძნოთ თავი, თუ ცუდათ მოინელეთ საჭმელი ღამით  მაშინ ვარჯიში დაგეხმარებათ ნაწლავში გაზების შესამცირებლად. 

2. დაიწყეთ დღე ცოტაოდენი შვრიის ფაფით

მოხარშეთ შვრიის ფაფა და მოაყარეთ ხილი. შვრიის ფაფა ხილით გვაწვდის ხსნად ბოჭკოს, რაც ხელს უწყობს სისხლში ქოლესტერინის შემცირებას და კვებავს ნაწლავის ჯანსაღ ბაქტერიებს.

3. უპირატესობა მიანიჭეთ წითელ ხილს მწვანეზე

 წითელი ვაშლი, მეწამული ყურძენი, საზამთრო, ქლიავი…, ისინი შეიცავს ფლავონოიდებს , ნაერთებს, რომლებიც წითელ ხილს ფერს აძლევს და ამშვიდებს ცხიმის შესანახი გენების მოქმედებას.

4. ჩართეთ ავოკადო თქვენს რაციონში

ავოკადო ორმხრივი ხრიკია მუცლის ცხიმის დასაკარგავად. პირველი, ისინი სავსეა გულისთვის ჯანსაღი მონოუჯერი ცხიმებით, რომლებიც აქვეითებენ შიმშილის გადამრთველებს. და მეორე, ისინი ხელს უშლიან მუცლის ცხიმის დაგროვებას.

5. ნუ მოგერიდებათ კერძებში კვერცხის ჩასხმა

მას აქვს ქოლინი და წარმოადგენს ცილების სუპერ დამამშვიდებელ წყაროს. სცადეთ კვერცხი და ტკბილი კარტოფილის საუზმე.

5/5 - (3 ხმა)